Stupid people are often men.

Just text your lovely wifes instead.
och en annan sak, alla tycker väl om bekräftelse
men all 'bekräftelse' är inte bra sådan.

Idag matchar mina hästar varandra med lila täcken.
Ja jag har täcke på min minishettis fast det knappt är minusgrader.
Hon har varit förkyld så de har fått varit inne rätt länge.
Jag fick typ ducka när jag ledde ut 'fullblodet' för hon gick nästan på bakbenen <3

och här får ni en bild från när jag försökte fixa morsans naglar
hon lekte med min blåsapa, man får inte roligare än man gör sig :P
ghjkl
jaja. annars är det väl fortfarande som det är.
men får man vakna bredvid världens finaste
spendera en timme i lagårn/stallet och mysa på morgonen
och sedan åka till mitt fina jobb så ska man inte klaga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0