JA, jag har nyss lärt mig lägga in youtube klipp. EFTER!


Annars har jag roliga hobbys.

Typ spola ner saker, alltid kul. typ kräm!

och att duscha, har typ tio år att ta igen.

måla naglarna. egna eller låtsas, ja ni vet!

slänga grejjer. tusan vad mkt skit jag har!

ta tid. på allt.

räkna poäng. jag vinner!

strecha. jag ska bli vigare än din pappa!!

göra listor. som att jag någonsin kommer göra nåt?? x)

räkna mynt. och sätta upp sedlar på gardinerna.

ni ser, jag har ju fullt upp om dagarna!

sen ser jag även till att få tid över till ångest och sånt ändå! =D

sen verkar 'omgivningen' inte tycka att något av ovanstående gäller som ursäkt
när man vill komma undan saker. "skaru me?" och ja ba "neej alltså jag ska slänga saker!"
varpå dom garvar och utgår från att jag ska me.. say whaaat? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0