Smartphone.

He he. Hittar mer och mer appar som jag gillar. Sedan jag hittade wordfeud behöver jag inte jaga nya spel att fastna i hela tiden, en klassiker duger bra lixom, så jag försvinner in i appträsket. Samtidigt som det är grymt smidigt att jag får sms ett pling i luren så fort det händer något typ det blir min tur eller jag får mejl, att jag kan sköta allt på banken via mobilen och att den talar om för mig både vad som är på tv'n just nu OCH när jag ska ha grejjerna, så är det ju lite läskigt. Tänk om jag tappar bort den, som med plånboken som jag inte hittat, hur ska jag då klara mig? Jag kanske inte ens hittar hem då.

Idag borde jag rensa svamp. Därför sitter jag och målar nagel-designer, så det ska finnas lite att välja på för den som ville ha 80tals naglar målade ikväll. He hee.. Svampen kan väl rensa sig själv denna gång? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0