Dag 3

Berätta om din bästa vän;
ghjkml
Jag kan inte annat göra än posta en bild på den här gullfisan!!
Hon som alltid finns där, varenda dag om jag så vill, och räddar mig!
På riktigt så vette tusan hur det skulle gå om inte hon fanns där
för att ta dagskiftet på min omvårdnad! <3
Hon är helt awesome, snyggaste puddingen och bästa tjejen!
Har aldrig så roligt som när jag är med henne och det finns nog ingen
som kan få mig på så bra humör oavsett vad, som hon kan! :)
Ja, som jag sa! Den bästa helt enkelt :D <3
Anna såklart! Ni hittar länk till hennes smyckesblogg på sidan ---->

Kommentarer
Postat av: Anna

Först: Shit vad jag är dålig på att läsa bloggar!!!

Sen: Naaaaw! Och kan ju inte annat än o säga att du är den bästa för mig! <3 Vi har de bäst vi, kanske för att vi är bäst o så? ;) Älskar dig darling! <3

2011-12-14 @ 17:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0