My hair sais wooosh and I love.

ghjkl
Trots att det inte behövs blir jag varm i gottehjärtat när folk försöker få mig att vara okej med att få glasögon. Säger snälla saker och själv börja använda sina egna i sympatier som legat och dammat i flera åt. Men jag är så lycklig över att kunna läsa textremsor på tvn, vägskyltar och tidningar osv osv OCH SÅ VIDARE att det inte behövs. Lika lycklig är jag väl kanske inte över allt småskräp som syns på mitt skitiga golv, men det är väl smällar man får ta! Jag kunde ju köra till hudik utan att vråla i panik hela tiden och undra vart jag ska köra.. Jag kunde läsa skyltarna själv ^^,

Systeryster är en stjärna.
Hon önskade synundersökning åt mig i julklapp och nu kan jag se världen!
Puss på henne.
Och puss på alla som har hjärnan ikopplad och tänker hänga med oss i morgonkväll,
resten tänker jag backa över.
(appropå det, ska jag bli lite nervös över att folk drömmer mardrömmar över att jag kört över folk?
kanske ska sluta säga att jag ska backa över folk.. det kanske är lite dumt! =P)

weeii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0