Skryt,

gyhjkl
Jaja det handlar mest om tur men VADDÅRÅ?! :P

Annars såå.. har min smartphone skickat sms till fel person idag.
SMART MY ASS! Jag dubbelkollade tillochmed skiten för att jag
tycker att den ofta hoppar mellan kontakterna >_<
Lyckades dra in morfar, min chef och min prins i det hela, well done!

Nu ska jag dricka kaffe och hoppas jag får finfrämmande av söt-tjejen Louise :)
Hon slänger iaf inte elaka kommantarer omkring sig som gör att jag vill krypa
in i ett hörn och försvinna. Även om jag vet att kommentaren var befogad. Åh.

Hejhej, ge mig pepp! :P


Kommentarer
Postat av: Anna

702?! WTF! :O Haha, snyggt jobbat!

2012-02-09 @ 17:24:30
URL: http://annoschka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0