Ingen vidare bra dag det här inte.

Jag hade inte blivit förvånad om jag hade tuppat av i bilen på vägen hem från jobbet i morse. Så fruktansvärt ont, och min älskade syster jagade iväg mig till läkaren, tur nån har ordning på tanten! Han tog prover och ringer några timmar senare och beordrar iväg mig till apoteket direkt och ska ringa igen i slutet av nästa väcka för att kolla hur jag mår efter antibiotika. Det är bra att vara vrång o seg o envis och sånt, men ibland behöver man kanske träffa doktorn ändå.. ;) Svårt att erkänna, lättare att springa ut ifrån väntrummet, det har ju nästan blivit tradition det! =D

Sjuk katt. Syster på kryckor. Syster med ev halsfluss. Magsjuka i sällskapet. Förkyld host-häst. och k*ta gifta karlar som borde smsa sina fruar istället (ja jag hoppas dom (NI!) är snikiga och läser här!). Nej jag vill inte smsa, prata eller träffas, tack det är bra! Åh va trött jag blir, det är för mkt nu!

Jag hällde i mig smärtstillande och kröp ner under täcket och startade en officier och en gentleman, hade tamejtusan förtjänat det efter idag. Mkt piggare o gladare nu. Fin film de där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0