VILKEN TOPPENDAG!! =D

Har ni redan listat ut att jag är ironisk?

# Tappa svindyr mobil i asfalten - check!
# Sitta dubbelvikt på en stol och önska jag vore man, på biblioteket i bollnäs - check!
# Förlägga plånboken (för miljonte gången!!) - check!
# Skicka iväg ett sms som INTE skulle skickas alls, till helt fel person - check!

Så.

Nu tar jag på mig den där tshirten som luktar så gott att jag glömmer bort allt annat, parkerar arslet i soffan och ger upp för idag. Väntar på att min prins ska komma ridande på sin springare (elr åkande i volvo..) och erbjuda mig en plats i sin soffa istället där det ska spelas hög musik. Yes, yes.. Ett glas vin till det :)

Hm. Bild till detta..? Denna kanske där jag försökte få en bild på hunden och lillasyster när de
gick mot mig. Det blev.. superbra, ungefär som den här dagen.

jkil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0