Bonde söker fru.

Okej, jag skämdes nästan när jag blev så glad som jag blev när jag såg att säsongen skulle börja. Jag har nog saknat det och när jag tänker efter så har jag tillochmed tänkt på att jag saknat det, någon gång i våras.

Gissa vilken min spontana favorit blev?
fwefsf

Längst ner till vänster.
Jag gissar på att det är mest för att han hade snickarbyxor på sig i gårdagens program.

Jaja, ska inte göra mig viktig. Fick hem 20hjul med nageldekorationer idag..
Så egentligen ahr jag inte tid med det här.. heeiidoo :D

Kommentarer
Postat av: Anna

20 hjul, du är ju inte kloooook! :P

2011-09-08 @ 16:01:38
Postat av: Jossan

Nä.. ehee. alltså jag skojjade. eehh......

2011-09-09 @ 08:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0