Sådärja.

ghjkl
Har åkt förbi odjuren de mornar jag jobbat de senaste veckorna.
Den här gången kom jag ihåg att ha kameran med mig!
Dom är flera, men fick bara med ett på bild.
Tror nästan det gjorde sig bäst så! :)

Lite mkt photoshop kanske för att få fram henne.
Det blir lätt så när man haft photoshopvila.

Och här är en som togs ut genom bilfönstret på väg till jobbet.

ghjkl

Som vanligt var jag ute i för god tid, och fick åka omvägar..
Vill ju inte komma hur tidigt som helst, dom tror väl jag är knäpp!
Eller ja. Det vet dom väl :) Oxå nöjd med denna.

Whohei.
Slappdag idag. Och vin ikväll.
För att jag kan.



*odjuren är ingen felskrivning. lillebror kallade rådjuren för det när
han var liten, i familjen heter de fortfarande så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0