Så typiskt.

Jag har blivit traderafrälst.
ALLT finns ju på tradera, och man får allt hemskickat, alt kan hämta det på ica.

Jag har tappat meningen med att åka till riktiga städer och shoppa loss.
Det är jobbigt och asdyrt.

Men så är man till IKEA med någon, och nu funderar jag ju typ på att göra en jossan-räv
och åka till ikea nån dag bara för att handla massa nya grejjer.
Grejjer jag inte behöver. Som om jag brydde mig om hur det såg ut här hemma x)

Nä. Blir väl inget av det. Suget ger väl med sig ;) maha.



(psst. la nyss ut en ny design på nagelsystrar.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå där! se till att få de suget samtidigt som du är sugen på att ha sällskap med din syster Anna!! Och när dom börjat på julklappsplaneringen! ;) Jääääävla dig om du åker utan mig!! :O puuuss menade jag! ^^

2011-11-04 @ 12:40:20
URL: http://violassmycken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0