Dag 12

Berätta om någon du saknar;
(nej jag har inte halkat efter i dagarna..!)
Jag saknar en del människor. Från förr.
Jag saknar såklart Annoschka och andra skyddsänglar som jag haft
en del som aldrig visste hur mkt de hjälpte mig.
Men hon jag tänkte skriva om här heter Lydia <3
ghjk
Världens bästa och snyggaste ponnyhäst! Fanns inget bättre än att sitta i hennes krubba
och plugga glosor, eller att värma kalla händer under hennes man (när hon hade man dvs..)!
98-07 ganska precis på dagen nio år bodde hon hos mig, och hon lämnade inte mig
förens hon visste att jag klarade mig själv. låter fånigt, men det strntar jag i.
Jag älskar att hon väntade med att lägga sig ner och lämna tills jag fått säga farväl
och jag är så tacksam att hon kämpade vidare de gånger före som det kanske egentligen var hennes tur.
Vi hade sjukt kul ihop (när jag slutade vara rädd för att hon var såå stor haha)
och det blir aldrig med någon annan som det var med henne.
Önskar ibland att hon fortfarande fanns att klappa på i stallet den flummiga ponnyn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0