Inte död, bara koma.

Bloggen i koma alltså,
själv har jag klarat mig från både död och koma!
so far so good. Hejja mig! ^^,

Fast jag känner mig som en treåring som
behöver/vill ha barnvakt 24/7 helst.
Eller ännu heldre 26/7 suck.

Rensar och slänger saker, min nya hobby.
Hittade då ett ärligt köpt photoshop som jag inte minns
och som gick att installera på datorn eftersom jag är
så sjukt slö att jag inte fixat något till 'nya' datorn på snart ett år..

Det festades här i helgen och jag visste inte
man kunde sova så bekvämt på badrumsfåtöljen ;)
Det var lyckat alltså.. whohi!

thyjk

Kommentarer
Postat av: BM

Hej!

Vad roligt att en läsare ger sig till känna. Det gjorde mig glad med en kommentar från dig!

Jag bor i Enköping.

Nu ska jag läsa din blogg :)

Kram & kärlek

2012-03-26 @ 19:06:53
URL: http://alkoholberoende.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0