Whoopa!

Hårdjobbar nu en dryg vecka, för att sedan om jag har lite tur bli långledig.
Fast även om jag hela tiden längtar efter att soma i en sked så är det inte
fy skam att jobba när man har världens finaste jobb heller :)

Har btw hört att folk far med osanning och påstår sig ha världens bästa jobb
utan att vara en utav mina kollegor. Känns tråkigt att folk ska hålla på så!

Målade navy/sailor inspirerade naglar idag. Gick sådär..
som vanligt spårar jag ur och tar enkla vägen på hälften av naglarna x(
skämmes!

Jag kan fortfarande duscha. Jag drömde inatt att det började fyllas upp vatten
på golvet igen och att min tid med dush var över.. men jag testkörde den idag
och jodå, den funkar fortfarande <3 whohi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0