Tjolahopp!

Någon måste ha ringt heta linjen från min telefon,
eller så är det som lillasyster säger att jag får betala
för att ta emot sms. 300:- på åtta dagar, buhu! :'(

Old news, jag veet.. men ändå!
Igår fick jag lära mig att den allmänna åsikten är att polisen inte
ska göra något åt vansinnes-idiot-fortkörare.
Det är bättre dom får köra ihjäl en förskoleklass först eller nåt.
Visst, hemskt att han dog, men jag gissar på att som han körde
hade det slutat på det viset ÄNDÅ. Tur han inte fick med sig
den där förskoleklassen bara kan jag tänka.
yhnj
Hm. Hade för mig det var något mer jag skulle dela med mig av.
Minns inte vad det var. Kan ju påminna er om att jag kan duscha..
Utifall ni glömt av det, whoho! :)
Nu ska jag göra något jag inte gjort sedan i femman, om man
inte räknar med i förrgår då förståss. Ni kan aldrig gissa vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0