Otroligt positivt inlägg.

Jag har ätit mango, köpt i frysta kuber.
och det har fastnat mellan tänderna, hur lyckas man ens med det?

sen fattar jag inte hur det kan vara logiskt att sälja melon i frysta småsmå kulor?
hur funkar det?? så många frågor.

det är skit post. skit trött. skit kaffe. skit karlar.
skit djur. skit halebop. osv hela dagen lång.

hade tänkt rensa avlopp och lite sånt fräscht, trevligt och nödvändigt idag.
men jag dricker te och äter mango ostället. mkt roligare!
fast ja.. gnällde ju över det med!

Kommentarer
Postat av: william

så positivt;D men gott med mango:D bortsett att det fastnade mellan tänderna;D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-16 @ 23:20:55
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0