Love is like a fart.

if you have to force it, it's probably shit.
och med det vill jag säga att livet leker :)

Mest kanske för att det inte blir någon riktig 'högtid' förens midsommar nu.
Ingen som räknar, pingst och sista april är okej, det är helt okej.

En annan viktig detalj;
jag kan duscha. Ingen ide att skriva 'igen' för såhär länge har det aldrig
gått att duscha i min lägenhet. Nu GÅR det inte att få vatten på golvet för allt
bara rinner undan. Det är lycka, tragiskt nog :P weeiii!

Jag drömmer om ex, både om mina och om andras.
Jag drömmer om min fina ponnyfis och saknar henne.
Jag slänger grejjer och tittar på gamla kort.

Hur kunde min lägenhet gå ifrån att vara ekande tom
till att vara så fylld med skit? suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0