Suris.

Jag älskar det där klippet med arga flickvännen.
(googla på arg flickvän elr nåt för jag lyckas inte få in en länk, orkar inte)

För någon kväll var jag grinig, för något som jag vet att jag inte får vara grinig för. Så jag sa inget, förnekade att jag var sur och ville bara vara ifred tills jag kom över det. Det funkade tills någon ville ordna allting. Hållde om mig och frågade;

- Är du sur på mig?
- NEJ jag är INTE SUR!! (ni vet, sådär skitargt sagt)
- Tyckte du om presenten du fick då?
- Men tyst!
- Hörru, älskar du mig då?
- Nej.
- Va? Tycker du inte om mig längre?
- Nej.
Sen vart jag tyst i någon sekund innan jag började asgarva.
Jag är ju som hon i den videon! Väldigt trevlig att ha å göra med..

Fast jag tycker det är fusk att fråga så när man är arg.
Det är ju som att avslöja att man bara är arg på låtsas..
Typiskt han å fixa allting bra igen.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0