Snabba ryck!

Förra vintern lyckades jag på nå vänster med den enorma bedriften att ta skoterkort.
Då ska man ju skicka in foto och namnteckning för att få hem kortet.
Idag gjorde jag i ordning kuvertet. Whoho!

Skulle ut och hämta posten, men såg att det var grannar ute så jag gick ner i förrådet istället och hittade ett gammalt passfoto. Ja inte så gammalt, det får funka! Pappret man fick hemskickat var ju trots allt giltigt ett helt år, men det var kanske ändå dags att posta ;) yeeeeeeeees.

Nu väntar jag på att stora lillebror ska komma hem från jobbet. Han skulle kika in en sväng sa han! :) Bäst jag ser till att ha kaffepannan på.. Det brukar va noga med det..!

hjenol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0