Bilkrash.

Hade en kass kväll igår och la mig skit tidigt. Fredag o allt, första hel lediga helgen på över en månad. Kollade klart på filmen och gick o la mig, det där med å va gräsänka är inte min grej helt enkelt ;)

Vaknade efter en liten stund av att en bil gick utanför och lät så sjukt illa. Å vad irriterad jag blev. Hatar töntiga småbäbisar som tycker det är fränt när deras bilar låter illa. Det lät som den skärde hela tiden. Sedan när min prins kom hit så frågade han om jag hört krashen. Står en pajad bil nere vid trädgårn. Hoppas det var i samma veva som det där oljudet, att jag kastade en förbannelse över dem och att de tog refugen på väg ut på vägen, haha! (om det inte gick illa med den som körde förståss. då var det inte mitt fel!)

Pff. Nu ska jag ragga sällskap för att åka på granngården.
Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0