och annars är det bra.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Hm. Som lämpar sig att skriva här? Jag slutade ljuga (ja inte för alla såklart!!)

Har du några nyårslöften?
- Jag tänkte bli snygg, flytta och skaffa hund.
Man måste väl få ha drömmar iaf?

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Jupp. o så sent som idag fick jag syta bebis som somnade i famnen :) gullegull! 

Vilka länder besökte du?
- Kreta, med min underbara syster och mitt fina jobbgäng! :D lovely! 

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Varit arg och försökt vara tyst om varför. Misslyckas ändå jämt.

Bästa minnet från 2011?
- Jag vet inte. Ni fina som finns, stunder med er kvalar in på toplistan. 

Bästa köpet?
- En fin present! 

Vad spenderade du mest pengar på?
- Bilen..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Självklart. Oftast min prins.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Gladare. Lugnare. Jag har hittat hem och jag håller på rätar ut mig själv.

Favoritprogram på TV?
- The oc. (will it ever change?)

Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012?
- En hund.

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- Vår, sommar o sol. Och det har jag ALDRIG sett fram emot förut. Ska bli så skönt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0