Dag 13

Berätta om en favoritsak i ditt hem;
well. ni får en sneakpeak på nagelhörnan :)
ghjmk,
Har planer på att lägga ut riktiga bilder på den i den andra bloggen
så ni får kika in på nagelsystrar.blogg.se om ni är nyfikna..
Dock lovar jag inget ;)
På bilden är alltså ett sminkbord jag fick/lurade åt mig av lillasyster
och som jag tvingade pappa att måla svart man kan fälla upp locket och ha saker i.
En hurts med uvlampa på och två lådor med massa dekorationer och jox i
En stol..
Två cdhyllor som jag staplat upp nagellack i, ovanpå diverse tillbehör och
lite mer nagellack. hä hä. Men man behöver inte skämmas om man inte har 300st
och det har inte jag, på långa vägar :D

Jag är egentligen inte så sugen på att blogga.. eller fota
just nu. Men det här är vad jag kan ge er :)
Nu är tanken att jag ska kunna laga köttfärssås, wish me luck! :P

Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Oh, häftigt :)

2011-12-18 @ 20:00:50
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0