Dag 10

Berätta om vad som finns i din väska;
Åh! Som jag har längtat efter en anledning att berätta vad jag har i min väska!
I min handväska finna alltid och förjämnan detta;
Tandkräm & Tandborste
Våtservetter & Näsdukar
Plasthandskar & tvättlappar
Nässpray, lypsyl och nagelsax
Magtabletter, värktabletter och snälltabletter
Mensskydd, en bok och plånboken
mp3:a & säkerhetsdosa till internetbanken & hörlurar
Laddare till mobilen & tändare
Rena underkläder, strumpor och en liten handduk
Hårspray, deo och handsalva
En liten väska med lite smink

Som ni kanske fattat så är det här inte 'gå på stan'
väskan utan då tar jag bara plånboken i handen.
Något mer jag borde packa i?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0